Tuesday 4 February 2014

Mengukir Impian Di Padang Ragut

         Lama sudah aku tidak menjenguk laman blogku ini. Aku sudah hampir melupakannya ...Alhamdulillah tiba-tiba pagi ini hatiku tergerak untuk menjengah ke blog yang sudah agak lama kutinggalkan. Insya Allah kali ini aku ingin berkongsi dengan sahabat-sahabat sekalian tentang perasaanku pagi ini.

         Syukur alhamdulillah pagi ini perasaanku lapang selapang-lapangnya ..selapang padang rumput di New Zealand . Aku bayangkan keindahan padang ragut di sana kerana pemandangannya yang begitu indah dengan cuacanya yang pasti nyaman sekali.

      Alangkah indah sekiranya aku dapat ke sana menikmati segala keindahan ciptaan Tuhan  kerana menerusi pembacaan dan pengalaman orang lain khabarnya bumi New Zealand antara tempat-tempat terindah di dunia ini. Namun aku sekadar mengukir impian di langit mimpiku... 




No comments:

Post a Comment